Müügitingimused

1. ÜLDINE
1.1. Müügitingimused kehtivad www.maritdisain.ee veebipoes (edaspidi Veebipood).
1.2. Müügitingimused reguleerivad tarbija (edaspidi Klient) ja ettevõtja Marit Disain OÜ (edaspidi Marit Disain) vahelisi tekkivaid õigussuhteid.
1.3. Marit Disain jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi.
1.4. Toodete pildilolev värv võib tegelikkusest mingil määral erineda, kuna erinevad seadmed näitavad värve erinevalt.
1.6. Kõik Marit Disain Veebipoes olevad fotod on Marit Disain OÜ omand ning kaitstud autoriõiguse seadusega. Nende kopeerimine, levitamine või mõnel muul moel kasutamine on ilma autori nõusolekuta on keelatud.

2. KAUBA- JA HINNAINFO
2.1. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde ning hinnad ei sisalda käibemaksu, kuna Marit Disain OÜ ei ole käibemaksukohustlane.
2.2. Marit Disain jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi.
2.3. Kauba hinnale lisandub transporditasu vastavalt Kliendi asukohast ja kättetoimetamise viisist.
2.4. Info kauba kohta on kirjas Veebipoes iga toote juures.

3. MÜÜGILEPINGU JÕUSTUMINE
3.1. Müügileping jõustub pärast Kliendi tehtud makse laekumist Marit Disain OÜ pangakontole.
3.2. Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse 24tunni möödudes alates tellimuse vormistamisest, mille kohta saadetakse vastav teade kliendi esitatud e-maili aadressile.
3.3. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest Klienti esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (s.h. kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul peale teate saatmisest.

4. KAUBA KOHALETOIMETAMINE
4.1. Veebipoes on võimalik tellida kaupu Eesti piires. Kokkuleppel kliendiga saadame ka mujale vastavalt postiteenuse hinnakirja järgi, selleks kontakteeru meiega e-maili teel: info@maritdisain.ee või facebooki Marit Disain  lehel postkasti kaudu.
4.2. Veebipood postitab kaupu 2-3 korda nädalas.
4.3. Kauba transpordikulud tasub Klient.
4.3.1. Itella Smartpost – fikseeritud postikulu 2.59€, mis lisandub ostukorvis tellimuse hinnale.
4.3.2. Omniva pakiautomaat – fikseeritud postikulu 2.95€, mis lisandub ostukorvis tellimuse hinnale.
4.3.3. Omniva postkontor – fikseeritud postikulu 2.95€, mis lisandub ostukorvis tellimuse hinnale.
4.3.4.  Tasuta transport Eesti piires kui tellimuse summa on üle 60€!
4.3.4.1. Tasuta kohaletoimetamine kaotab kehtivuse kui Klient tagastab (osaliselt) kauba ning lõplik ostusumma jääb alla vastavat tasuta kohaletoimetamiseks vajalikku ostusumma piirmäära. Sellisel juhul Müüja tagastab Kliendile tagastatud toodete ostusumma, millest on lahutatud kohaletoimetamise tasu.

5. TAGASTAMINE JA/VÕI ÜMBERVAHETAMINE
5.1. Pärast tellimuse kättesaamist on Kliendil õigus Veebipoes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul (väljaarvatud kui tegemist on eritellimustoodetega).
5.2. Eritellimustoodete valmistamine võib eeldada Marit Disain OÜ-lt koheste kulutuste tegemist (kangaste, tikandite jms tellimine), mistõttu ei aktsepteerita tellimuste tühistamist peale 24 tunni möödumist tellimuse edastamisest ja kinnitamisest alates.
5.3. Tagastada ei saa spetsiaalselt eritellimusel Kliendile valmistatud tooteid. Marit Disain OÜ jätab endale õiguse kujundada eritellimustooteid endale omase käekirja järgi. Loomingulistest ja kunstilistest vaadetest tulenevaid eriarvamusi ja pretensioone ei rahuldata.
5.4. Kauba tagastamiseks või ümbervahetamise soovist kirjuta meile e-mailile info@maritdisain.ee või facebooki postkasti ja too välja: tellimuse number, kliendi nimi, kontakt, tagastatava toote nimetus ja põhjus.
5.5. Tagastatavad tooted peavad olema uued ja kasutamata ning koos originaalpakendi- ja siltidega. Kui kaup on nõuetele mittevastav ehk kantud, määrdunud või rikutud, siis see tagastamisele ega ümbervahetamisele ei kuulu!
5.6. Kauba tagastamise ja ümbervahetamise kulud kannab Klient, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv kaup ei vasta tellitule (näiteks on saadetud vale või defektiga toode).
5.7. Loodusjõudude poolt tootele tekitatud kahjusid Marit Disain OÜ ei korva.
5.8. Postita tagastatav toode SmartPosti või Omniva pakiautomaati ning kindlasti märgi peale ka enda andmed (saatja, telefoni number):
– Automaat: Tartu Saare Maxima
– Telefon: +37255690902
– Saaja: Marit Disain OÜ
5.9. Tagastatud toote ostusumma kannab Marit Disain Kliendile samale arvelduskontole, millelt Tellimuse eest tasuti viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul peale toote kättesaamist ja ülekontrollimist.

6. ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE
6.1. Veebipood kasutab Kliendi poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-maili aadress) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
6.2. Veebipood saadab Kliendile uudiskirju ning pakkumisi Kliendi e-maili aadressile ainult juhul, kui Klient on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
6.3. Kliendil on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

7. VASTUTUS JA VÄÄRAMATU JÕUD
7.1. Marit Disain ei vastuta Kliendile tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida Marit Disain ei saanud mõjutada ning mille saabumist Marit Disain ei näinud ette ega võinud ette näha.
7.2. Marit Disain ei vastuta toote kadumise või kahjustumise eest, mis on toimunud pärast toote üleandmist vedajale, kuid teeb enda poolt kõik, et leida probleemile kiire ja mõistlik lahendus.
7.3. Marit Disain ei vastuta, kui toode kulub loomulikul füüsilisel moel tavapärase kasutamise korral.

9. VAIDLUSTE LAHENDAMINE
9.1. Kui Kliendil on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@maritdisain.ee või kirjutada Marit Disain facebooki postkasti või helistada telefonil: +37255690902.
9.2. Kui Veebipood on keeldunud Kliendi kaebust lahendamast või Klient ei ole nõus Veebipoe pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Klient esitada kaebuse tarbijavaidluste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu.